Co se bot týče, pročtěte si tento odstavec. Na veškeré ostatní zboží platí následující:

Odesílání zboží a termíny dodání

  • Veškeré balíčky (kromě bot) jsou odesílány z České republiky, konkrétně ze Zlínského kraje.
  • Zboží "na skladě" bude odesláno do 7mi dnů od objednání, zboží "na míru" se musí teprve vyrobit, proto doba odeslání může trvat až dva měsíce. Pokud chcete mít věci u sebe do určitého data (např. oslava narozenin), prosím připište jej k objednávce.
  • Jakmile je balík odeslán, dáme Vám vědět podací číslo a můžete jej sledovat přes stránky České pošty.

Způsoby doručení a platba

  • Zasíláme nejen do ČR, ale i do celého světa!
  • Výše poštovného se odvíjí od váhy balíčku, pro přesnou kalkulaci prosím dejte požadované zboží do nákupního košíku, který pak poštovné sám spočítá.
  • Osobní předání je možné ve městech Zlín a Otrokovice, a nebo na chystaných akcích.
    Česká republika
  • Možnosti platby: Převodem na účet, Dobírka
  • Možnosti odeslání: Českou poštou doporučeně. Balík je vždy pojištěn, výše pojištění dle zvoleného druhu poštovného.
    Slovensko
  • Možnosti platby: PayPal, Dobírka
  • Možnosti odeslání: Českou poštou doporučeně. Balík je vždy pojištěn na 900 Kč.
  • V případě dobírky platíte při převzetí balíku v eurech.
    Evropa
  • Možnosti platby: PayPal
  • Možnosti odeslání: Českou poštou doporučeně Priority Air mail. Balík je vždy pojištěn na 900 Kč.
    Do dalekých cizích zemí
  • Možnosti platby: PayPal
  • Možnosti odeslání: Českou poštou doporučeně Priority Air mail, nebo Českou poštou doporučeně Economy mail. Balík je vždy pojištěn na 900 Kč.
  • Prosím mějte na vědomí, že k ceně balíku možná budete doplácet celní poplatky.

Reklamace oděvů a doplňků

  • Dle zákona máte právo objednávku do 14ti dní od přijetí reklamovat, bez udání důvodu.
  • Zboží musí být nepoškozené. Pokud má nějakou vadu již od výroby, prosím napište na mail a domluvíme se, samozřejmě.
  • Zboží nesmí jevit známky nošení. Je v pořádku, pokud oděv vybalíte, vyzkoušíte, nebude vám sedět a tak jej vrátíte. Není v pořádku, pokud budete oděv pár dní nosit, omylem na něj vylijete čaj a budete jej chtít vrátit.
  • Se zbožím musí být zacházeno dle podmínek uvedené péče o něj. Pokud se zničí neopatrným praním nebo zakázaným žehlením (např. u organzy), nelze reklamaci uznat.
  • Reklamovat lze i zboží z rezervace a zboží šité na míru (i pokud mělo specielní požadavky, např. delší sukni).
  • Pokud reklamujete celou objednávku, za zboží vracíme původně zaplacenou částku včetně poštovného. Pokud reklamujete jen část objednávky, vracíme pouze cenu zboží bez poštovného. Poštovné od Vás zpátky do našeho skladu hradíte sami.
  • Peníze vrátíme teprve až zboží dojde zpátky k nám, a pouze pokud bude splňovat výše uvedené podmínky. Jak zboží dorazí, peníze budou odeslány buď na Váš účet, nebo složenkou na Vaši adresu (za složenku je příplatek 25,- Kč).
  • Pro reklamaci prosím vyplňte tento formulář a zašlete jej na PorcelainDoll@email.cz:
    Vaše jméno:
    Reklamované zboží: (jestli vše, nebo jen část objednávky)
    Důvod reklamace: (není nutný, ale pomůže mi do příště se vyvarovat chyb)
    Odeslání peněz: (Na účet - prosím napište číslo účtu, a nebo Složenkou - prosím napište adresu)

Snažíme se všechny věci dělat velmi kvalitně, aby se nepáraly, aby knoflíky byly přišity pevně... proto by s nimi neměl být problém. Ovšem nemůžeme ovlivnit věci jako když se na podkolenkách udělají po mnoha nošení díry, nebo když někdo žehlí organzovou spodničku a propálí na ní díru... na případy kdy věc se zničí obnošením nebo špatným zacházením se tudíž reklamace nevztahuje. Ale pokud se objeví problém, který byl od výroby nebo nekvalitní výrobou, napište a domluvíme se - buďto na opravě zdarma, nebo na vrácení peněz.

Objednávání a reklamace obuvi

    Odesílání
  • Boty s poštovným zdarma jsou odesílány z Číny, leteckou poštou (air mail). Ostatní zboží odesíláme z ČR, boty však nikoli (kvůli širší nabídce barev i velikostí není možné mít vše na skladě).
  • Po odeslání obdržíte podací číslo a můžete balíček sledovat online.
  • Ve většině případů k Vám dorazí boty během 20-35 dní od zaplacení. Avšak někdy může trvat až dva měsíce, než dorazí. Jelikož boty putují takovou dálku poštou, nelze doručení nijak urychlit.
  • Žádné celní poplatky nehrozí. Hodnota bot v balíku je pod 22 EUR (velkou část z ceny bot tvoří poštovné, které se do celní hodnoty nepočítá), takže celnicí projdou bez jakýchkoliv dalších poplatků.
  • Pokud si objednáte boty a zároveň jiné věci z našeho e-shopu, budou odeslány zvlášť ve dvou různých balíčcích. Boty z Číny, ostatní věci z ČR.
    Reklamace nového zboží
  • Prosím neberte ohled na číslo napsané na botě - jedná se čínskou velikost. Pokud si např. objednáte velikost EU 37, dojdou Vám boty s číslem 38 - evropské a čínské číslování je odlišné. Proto boty nejprve vyzkoušejte, zda-li sedí, než se rozhodnete je reklamovat.
  • Pokud boty budete chtít reklamovat (např. kvůli nesedící velikosti), prosím pište na PorcelainDoll@email.cz . Neposílejte boty zpět do Číny, nýbrž na českou adresu, kterou vám sdělíme po domluvě.
  • Boty nesmí jevit známky nošení. Je v pořádku, pokud je vyzkoušíte a nesedí, a tak je vrátíte. Nemůžete v nich však chodit několik dní po venku a pak je reklamovat.
  • Při reklamaci vracíme celou zaplacenou částku, ale nemůžeme proplatit zpáteční poštovné. Příklad: původně boty stály 600 Kč s poštovným zdarma. Vám však nesedí a tak je pošlete zpět na českou adresu PD. Po té, co boty dorazí a zkontrolujeme, že jsou nenošené a v pořádku, vrátíme Vám celou částku, tedy 600 Kč.
  • Reklamace přijímáme do 14ti dní od obdržení balíčku.
    Reklamace poškozeného zboží
  • Prodáváme boty pouze ověřených značek, u kterých máme vyzkoušeno, že jsou kvalitní a vydrží. Pokud se však i přesto stane, že Vám dojdou boty poškozené, nebo jim při druhém nošení odpadne podpatek, kontaktujte nás a domluvíme se na koupi modelu nového, nebo vrácení peněz.
  • Přirozené poškození obuvi, na které se nevztahuje reklamace:
    • Poškrábání povrchu bot (i po pár nošení).
    • Po delším nošení se podpatek ošoupe a zmenší, prosím dávejte si na to pozor a dříve než se zcela ošoupe guma podpatku, zajděte s obuví k ševci, aby gumu vyměnil.

Kontakt

E-mail: PorcelainDoll@email.cz

Prodejna Porcelain Doll
Ztracená ulice 269/36, Olomouc

Otevírací doba
Čtvrtek 14:00-18:00
Pátek 9:00-12:00, 13:00-18:00
Sledujte Porcelain Doll přes:
PD on Facebook PD on Blogspot PD on Deviantart PD on Google+ PD on Twitter PD on Tumblr PD on Youtube
© Porcelain Doll 2007-2017


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.